
WIJ WILLEN IEDEREEN DE KANS GEVEN OM HET BESTE UIT HUN VRIJE TIJD TE HALEN.
Wij zijn Bestway, een merk van wereldklasse in de productie van vrijetijdsproducten.
We zijn toegewijd om plezier in het leven van mensen te brengen, met innovatieve en hoogwaardige producten, en om een rijke en stimulerende professionele omgeving te creëren voor degenen die met ons werken.
We streven ernaar om het elke dag beter te doen, bij alles wat we doen, voor iedereen.
We geloven in het streven naar uitmuntendheid in zowel product- als serviceontwerp om onze doelen te bereiken.

WIJ VERBETEREN DE LEVENSSTIJL VAN MENSEN DOOR DE KRACHT VAN PLEZIER EN ENTERTAINMENT.
Dankzij onze producten maken we momenten van welzijn en gezelligheid mogelijk, voor mensen van alle leeftijdsgroepen, overal ter wereld.
Dankzij onze bedrijfsfilosofie geven we de voorkeur aan een werkomgeving die gericht is op het individu en zijn unieke eigenschappen.
Samen met onze collega's, medewerkers, leveranciers en Bestwayvestigingen over de hele wereld zetten we ons in om onszelf te bevestigen als het toonaangevende recreatieve vrijetijdsmerk.

NWIJ PLAATSEN MENSEN IN HET HART VAN ONS SYSTEEM.
GEMEENSCHAP
Onze gemeenschap is ons kostbaarste bezit. Collega's, hoofdkantoren, filialen, klanten en leveranciers zijn onze referentiepunten.
DELEN
Wij geloven in de kracht van het delen van ideeën, het belang van luisteren en een constructieve dialoog. We handelen met transparantie, respect en vertrouwen.
PERSONEELSZAKEN
We zijn in de eerste plaats een bedrijf van mensen, dan van professionals. Wij geloven in gelijke behandeling en meritocratische erkenning van werk.
VERANTWOORDELIJKHEID
We handelen altijd verantwoordelijk, zowel met de mensen als het milieu om ons heen, waarbij bewuste en duurzame keuzes worden aangemoedigd.

WIJ WERKEN OM ONSZELF TE CONSOLIDEREN ALS LEIDERS OP ALLE MARKTEN WAARIN WIJ ACTIEF IS, DOOR EEN LEVENSLANGE RELATIE OP TE BOUWEN MET ONZE KLANTEN.
Het merk versterken door onze krachtlijnen: verkoop, distributie, aftersales, marketing, e-commerce en productontwikkeling.
Consequent innoverende markten met nieuwe en hoogwaardige producten terwijl we bestaande collecties continu verbeteren.
Creëren van nieuwe marktsegmenten en inspiratie voor wonen en vrije tijd.
De kansen van individuele markten benutten en nieuwe trends onderscheppen.
Een gunstige werkomgeving cultiveren door respect, opleiding en specialisatie van ons personeel
Digitalisering van onze organisatieprocessen.